2009年7月26日日曜日

りかちゃんハウス


娘の誕生日までまだ数日ありますが、もうじき私の実家の伊豆に妻とバカンスに行ってしまうので、私が時間が取れる今日、ヨドバシにおもちゃを買いに行きました。いろいろイベントのある今週はまさに娘の為の週でした。いままでキティちゃんハウスで遊んでいた娘は仲の良い友達と遊んで覚えてきたりかちゃんを好きになり、幼少時によくりかちゃんで遊んだ妻と話がもりあがり、お人形遊びの正当ステップアップ?としてりかちゃんハウスに決まりました。かなり重くて、持ち帰って自宅に着くまでかなり苦労しました。娘と組み立てましたが、現代風というか、広い窓と吹き抜け、ロフトに広い庭とトイプードルはかなり裕福な家で現代的だなあと思いました。大事に遊んで下さい。次女に襲われないように・・・

5 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

Ahaa, its good discussion regarding this post at this place at this
website, I have read all that, so at this time me also commenting here.


My page - クリスチャンルブタンメンズ

匿名 さんのコメント...

I don't know if it's just me or if perhaps everyone else experiencing
issues with your website. It appears as though some of the written text in your content are running off the screen.
Can someone else please provide feedback and let me know if this is happening to them too?
This may be a problem with my web browser because I've had this happen before. Thank you

Feel free to visit my website http://www.toryburchoutletstore2013.com/

匿名 さんのコメント...

Hello I am so thrilled I found your site, I really found
you by mistake, while I was browsing on Google for something else,
Anyhow I am here now and would just like to say many thanks for
a tremendous post and a all round enjoyable blog (I
also love the theme/design), I don’t have time to
read through it all at the moment but I have saved it and also added your RSS feeds,
so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the
great jo.

My web blog :: ミュウミュウ

匿名 さんのコメント...

I was able to find good information from your
blog posts.

My web blog; クロエ

匿名 さんのコメント...

Hi my loved one! I want to say that this post is awesome, great written and come with approximately all vital infos.
I would like to peer extra posts like this .

Look into my web-site ... クリスチャンルブタン